black friday romania 2018
 
 
 
Home » Catalog firme » Servicii » Publicitate/Marketing » Business Solutions
 
 

Business Solutions

2664 potentiali parteneri de afaceri au vizitat profilul firmei Business Solutions
Business Solutions
START
Persoana de contact Cosmina V. Mesesan
CUI RO16653570
Tip firma SRL
Adresa Govora 6, Cluj-Napoca, Cluj
Email Contacteaza
Telefon 0751090012
Mobil 0751090012
Website http://www.fidelizareclienti.blogspot.com
 

Obiective:

- Creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor şi fidelizarea acestora

- Monitorizarea şi îmbunătăţirea serviciului de “customer service”

- Creşterea eficienţei forţei de vânzări

- Identificarea şi valorificarea avantajului competitiv


Servicii Oferite:

CUSTOMER SERVICE
Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă

Servicii complete, integrate şi personalizate nevoilor dvs., la cele mai competitive preţuri de pe piaţă!

Certificări:

Membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research;

Certificare Mystery Shopper – MSPA Europe & North America

Principles of Marketing Research – The University of Georgia & MRII, MRA, ESOMAR


Referinţe:

Micri Gold Bijuterii (retail de lux), Bucureşti
Springtime (freshfood), Bucureşti
Iniţial hr (resurse umane), Cluj-Napoca
Exclusiv Catering - Lunch Box (catering), Cluj-Napoca
NQA România (audit si certificare ISO – managementul calităţii), Cluj-Napoca
Transilvania Connection (revista “Transilvania all inclusive”), Cluj-Napoca

Experienţă internaţională (Los Angeles, California, USA)

“She brought great customer service, good understanding of a client’s needs, efficient marketing ideas, innovative sales strategies, professional work and substantial background qualifications to the job. Cosmina has done an excellent job and I would highly recommend her for any collaboration in this field.”
Chris Mann - General Manager at Quality Stone Supply, Inc.; North Hollywood, CA 91605, USA, Tel: +01-818 759.5700, www.qualitystonesupply.com
Mystery Shopping (unităţi proprii & concurenţi direcţi)

Este o cercetare calitativă de marketing, ce presupune evaluarea obiectivă, de către un client sub acoperire, a serviciilor oferite de către firmă (amabilitatea, corectitudinea şi cunoştinţele angajaţilor, evaluarea produselor, timpul de aşteptare, ambianţa, etc.) printr-un chestionar completat ulterior, care va fi în concordanţă cu necesităţile firmei dvs.

Obiectivul programului:

- Posibilitatea de a vedea prin ochii clienţilor obişnuiţi serviciile oferite, aşa cum sunt percepute de aceştia;
- Evaluarea performanţelor angajaţilor şi identificarea domeniilor pe care trebuie să vă axaţi pentru un eventual training, pentru a putea menţine la un standard înalt calitatea serviciului oferit;
- Aplicarea permanentă de către salariaţi a standardelor şi normelor interne;
- Avantajul de a contribui la fidelizarea clienţilor, printr-un serviciu superior, care va duce automat la creşterea profitabilităţii firmei;
- Evaluarea serviciului oferit de firmă în raport cu serviciile firmelor concurente, aflarea atuurilor şi punctelor slabe ale acestora;
- Vă puteţi bucura de confortul pe care îl aveţi atunci când ştiţi că vă puteţi lăsa afacerea pe mâini bune, iar clienţii vor beneficia mereu de servicii de calitate.

De ce să alegeţi firma noastră? Pentru ca în plus, puteţi beneficia de:

- ofertă personalizată şi analiza necesităţilor firmei direct de către specialiştii noştri;
- consultanţă în interpretarea datelor obţinute şi luarea celor mai bune decizii de marketing;
- evaluarea iniţială de un bun cunoscător în Mystery Shopping, marketing, merceologie şi „customer service” pentru elaborarea corecta a formularului de evaluare, după care se recurge la evaluarea de câtre un Mystery Shopper obişnuit, având caracteristicile clienţilor potenţiali;
- membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research);
- certificare Mystery Shopper - MSPA Europe & North America;
- organizatoarea primului curs de Mystery Shopping din ţară;
- experienţa internaţională (USA) în acest domeniu;
- preţuri competitive;
- oferirea altor servicii suplimentare de cercetări de marketing şi training pentru o mai buna înţelegere a clienţilor şi a pieţei.

De acest serviciu poate beneficia orice companie care intra în contact direct cu clienţii săi, cum ar fi: magazine, show-room-uri, hoteluri şi unităţi de cazare, restaurante, unităţi fast-food; cluburi şi baruri; instituţii financiar-bancare; companii aeriene şi firme de transport; unităţi de turism; cluburi de fitness şi saloane de înfrumuseţare; benzinarii, dealeri şi service-uri auto; cabinete medicale; unităţi de franciză; firme de distribuţie şi alte societăţi de servicii diverse.

Serviciul de Mystery Shopping poate lua mai multe aspecte. Tipurile oferite de firma noastră sunt:

1. Evaluarea generală sau tradiţională
2. Evaluarea integrităţii angajaţilor şi a respectării legii
3. Evaluarea telefonică
4. Evaluarea concurenţei (serviciului şi a preţurilor)
5. Evaluarea de recompensare

Training – Fidelizarea Clienţilor

Obiectivul programului: Creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor şi fidelizarea acestora prin îmbunătăţirea serviciului oferit.

- Necesitatea satisfacerii clienţilor, importanţa calităţii servirii

- Tehnici de fidelizarea a clienţilor printr-un serviciu excepţional

- Reclamaţiile şi gestionarea clienţilor dificili

- Automotivarea – cum reuşeşti să ieşi dintr-o perioadă de criză (motivaţională)

Despre vorbitor:

Cosmina Voichiţa Meseşan: Experienţă internaţională în Customer - Service, Vânzări şi Mystery Shopping (Los Angeles, California, USA); Organizatoarea primului Curs de Mystery Shopper din ţară şi Lector colaborator la Şcoala de Formare Manageriala în Turism; Specializare în Cercetări de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), MRA, ESOMAR; Certificare Mystery Shopper – MSPA Europe & North America; Economist licenţiat (Universitatea Babeş Bolyai, FSEGA); Atestat de Comerciant – Merceolog; Membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

“Un profesor foarte deschis... Cursul merită făcut ca experienţă profesională şi de ce nu, de viaţa.”, “Mi-a plăcut că a fost şi teorie, dar a fost exemplificat prin fapte reale.”, “Putere de convingere şi aspiraţii că se poate mult mai bine.”, “Sunt lucruri de învăţat în orice moment şi acest curs este foarte bun pentru noi în viitor“, “Mi-a făcut o deosebită plăcere să particip la acest curs. Mă bucur foarte mult că am avut ocazia să cunosc o persoană profi.”

Asistenţi vânzări Micri Gold Bijuterii, Bucureşti


Cercetarea gradului de satisfacţie a clienţilor
(chestionarea direct în unităţile comerciale)

Obiectivul programului:

- Verificarea serviciului oferit şi gradului de satisfacţie a clienţilor;
- Gestionarea mai bună a propunerilor şi rezolvarea eficientă a reclamaţiilor;
- Aflarea unor idei interesante pentru dezvoltarea afacerii şi fidelizarea clienţilor;
- Efectul psihologic asupra salariaţilor de a oferi un serviciu de calitate şi asupra clienţilor, care vor aprecia interesul firmei.

Cercetări de marketing - alte tipuri:

Într-o economie şi un mediu de marketing într-o continua mişcare, pentru a-ţi asigura succesul firmei trebuie să poţi anticipa toate aceste schimbări şi mai ales să corelezi activitatea firmei în funcţie de atitudinile consumatorilor şi tendinţele pieţei. De aceea, cea mai mare putere şi avantaj concurenţial este dat de INFORMAŢIE şi gestionarea ei.

Câteva dintre principalele tipuri de cercetări care pot veni în sprijinul deciziilor D-voastră:

- Testări de concepte şi produse
- Managementul mărcii
- Studii de utilizare şi atitudini
- Cercetări privind metodele de reclamă şi promovare
- Studiul mediului de marketing şi al concurenţei
- Evaluarea atitudinilor angajaţilor şi al calităţii serviciilor prestate

Specialiştii noştri vă vor ajuta să alegeţi cea mai buna tehnică pentru fiecare necesitate în parte, ţinând seama de următoarele aspecte: tipul de cercetare şi domeniul de activitate a firmei, controlul eşantionului, complexitatea şi cantitatea datelor necesare, folosirea de stimuli fizici, obţinerea de informaţii personale şi mai ales de timpul pus la dispoziţie şi mărimea costurilor. O data cu culegerea datelor şi aflarea rezultatelor cercetării, vă vom ajuta în înterpretarea acestora şi luarea celor mai bune decizii de marketing, în contextul unui factor de risc minim, generat în special de cunoaşterea acestor informaţii despre piaţă şi clienţi.

CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE CLUB

- Membership 2010 -

- primul BLOG din România dedicat Monitorizării şi Îmbunătăţirii serviciului oferit clienţilor –

Customer Service Excellence Club: www.fidelizareclienti.blogspot.com

Am dori să fie un loc unde să puteţi avea acces la o informare continuă şi să beneficiaţi
de o serie de facilităţi prin înscrierea în acest club.

Veţi putea găsi articole bilunare din următoarele domenii: Tehnici de fidelizarea clienţilor, Creşterea eficienţei forţei de vânzări, Îmbunătăţirea serviciului oferit clienţilor, Tratarea corectă a reclamaţiilor şi gestionarea clienţilor dificili, Idei eficiente pentru motivarea angajaţilor, Mystery Shopping - Monitorizarea serviciului oferit clienţilor, Dezvoltare personală şi automotivare etc.

Statutul de membru vă conferă o soluţie excelentă de dezvoltare profesională pentru întreaga echipă, de îmbunătăţire a structurii interne de training.
În plus beneficiaţi de reduceri substanţiale la toate serviciile oferite.

Oferă un serviciu excepţional!... de la 17 euro

Bucureşti, Cluj-Napoca

Domenii de activitate ale firmei

Servicii Publicitate/Marketing
 
 
© eAfacere.ro - Toate drepturile rezervate.