Go Back   Forum Afaceri > IT&C > Software

Software Programe, programare, anunturi, sfaturi ...

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-07-2009, 08:03 AM
wulfy2001 wulfy2001 is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 1
Default Aplicatie creante

Beneficii: Reducerea timpului de facturare cu 35%, o gestionare mai uşoara a platilor, precum şi reducerea cu 90% a timpul necesar pentru generarea rapoartelor.

Studiu de caz


Prima cerinta majora in cadrul unei aplicatii de acest gen o reprezinta unificarea sistemului de facturare, pentru ca toate facturile emise în toate cele punctele de distribuţie să fie înregistrate în mod automat într-o bază de date centrală.

Modulul de administrare a utilizatorilor, cel de management al clienţilor, de gestionare a facturilor, statusul platilor, distribuţia platilor, alerte administrative si analiza raporturilor.

Drepturile de utilizator

În dezvoltarea modului de administrare a utilizatorilor şi ştiind care vor fi celelalte caracterisitici prezente în aplicatie am creat 3 tipuri de utilizatori:

• Utilizatori comuni
• Utilizatorii cu drepturi speciale (super-utilizatori)
• Administratorii de sistem

Pentru fiecare tip de utilizator am creat drepturi şi roluri diferite: din motive de securitate, doar un singur utilizator va avea drepturi de administrare. Această persoană are posibilitatea de a modifica orice obiect din aplicatie, cu excepţia cazului în care este blocat şi marcat ca fiind o facilitate de sistem (ca de exemplu codul de culoare, judete, etc).

Utilizatorii cu drepturi speciale, au drepturi foarte importante în aplicatie. Ei pot distribui sume diferite de bani ca plata pentru diferite facturi.

Utilizatorii comuni sunt cei care lucreaza strict introducerea datelor. Acestia sunt impartiti în grupe de lucru pe baza sistemului intern al companiei.

Elementele bazelor de date

Punctul central al aplicatiei este baza de date. Înainte de construirea bazei de date am identificat anumite "obiecte", care trebuiau să faca parte din baza de date:

Nomenclatoarele
Puncte de lucru / Centre de vanzari cu amanuntul (retail)
Categorii de clienti
Banci
Judete (blocate – administratorul nu le poate edita)
Clienti
Facturi
Documente legate de plati
Utilizatori

Pentru a asigura o reducere de timp in procesul de facturare, am creat o procedura arborescenta pentru scrierea şi gestionarea facturilor. In acest fel, utilizatorul are posibilitatea de a căuta şi găsi uşor informaţii despre starea oricarei facturi inregistrate.

Pentru a avea un sistem uşor de implementat, am conceput lista completă a modulelor de utilizatori, pentru fiecare tip de utilizator. In acest fel, după o foarte scurtă perioadă de timp, sistemul a fost perfect implementat, cu 0 erori şi numai 2 ore de consultanta, după punerea în aplicare. Toate obiectivele au fost atinse, cu ajutorul a 12 programatori Stimasoft, designeri de baze de date şi specialişti in testare.

Dragos Dimancea
dragos.dimancea@stimasoft.com
www.stimasoft.ro
0744.451.558
Reply With Quote
Reply

Tags
aplicatie creante, banci, facturare, facturi

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


© Arkad Data. Toate drepturile rezervate. | Web Development By IT Exchange | Design Vectorpixel


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.