Go Back   Forum Afaceri > Afaceri > Consultanta

Consultanta Legislatie afaceri, contabilitate, fiscalitate si altele

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 03-07-2010, 08:48 AM
Cosmina Cosmina is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 6
Default Customer Service Excellence Club - - o alternativă "de criză" la programul de training

Timpurile neprielnice şi instabilitatea financiară resimţită global, alături de necesitatea de instruire permanentă pe acest domeniu, m-au făcut să iniţiez paralel un concept complementar: un club dedicat îmbunătăţirii serviciului oferit clienţilor – Customer Service Excellence Club. http://fidelizareclienti.blogspot.com/


Aş dori să fie loc unde să puteţi avea acces la o informare continuă, o soluţie excelentă de dezvoltare profesională pentru întreaga echipă şi de îmbunătăţire a structurii interne de training, totul cu o investiţie minimă.

Noi articole postate:

• Erori de concepţie privind serviciul de Mystery Shopping
• Cum doreşte clientul să fie tratat
• Idei eficiente pentru motivarea angajaţilor
• Cum reuşeşti să ieşi dintr-o perioadă de criză – motivaţională
• Adevărata problemă este modul în care remediaţi problema
• Mystery Shopping - beneficii pe termen lung
• Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută
• Calitatea Servirii - factor decisiv în satisfacerea şi fidelizarea clientului
http://fidelizareclienti.blogspot.com/

Aştept părerile dvs. privind alte subiecte care vă stârnesc interesul.
Reply With Quote
Reply

Tags
customer care, customer service, fidelizare clienti, training

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


© Arkad Data. Toate drepturile rezervate. | Web Development By IT Exchange | Design Vectorpixel


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.