Go Back   Forum Afaceri > Afaceri > Afaceri de succes

Afaceri de succes Poate ne impulsioneaza reusitele altora

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 02-03-2007, 09:51 AM
MotoBoost MotoBoost is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Romania
Posts: 2
Send a message via Yahoo to MotoBoost
Default

Compania Fuel Freedom International (USA, Florida) cauta colaboratori in vederea vanzarii unui produs nou in Europa. Este vorba despre pastilele MPG-CAP™. Concepute si folosite de Nasa, pastrate in secret mai mult de 20 de ani, de curand au fost adaptate motoarelor cu ardere interna si au fost puse spre comercializare publicului larg din toata lumea. In luna Ianuarie acest produs a ajuns si la noi in tara dupa ce in America a facut furori printre cumparatori si agentii de vanzari, reprezentand una dintre cele mai bune afaceri ale anului 2006 cu rezultate de peste 20 de ori mai mari, depasind chiar si cele mai "dulci" asteptari ale Companiei FFI.

Afacerea incepe sa se extinda si la noi si este foarte important sa avem distribuitori din toate colturile tarii.
Pastilele MPG-CAP™ protejeaza motorul, sunt in totalitate pe baza organica, reduc consumul de combustibil (cu pana la 20%), reduc emisiile de noxe (cu pana la 75%) si imbunatatesc performantele motorului (acceleratie, viteza etc.), protejandu-l in acelas timp! Pot fi folosite la motoare cu benzina si motorina fie ele de orice tip de la autovehicule, camioane, masini sport, autoutilitare la motociclete, drujbe, freze etc. Pe scurt: se introduce jumate de pastila in rezervor la un plin de 40 de litrii (pot fi preparate si doze mai mari sau mai mici), iar rezultatele
nu intarzie sa apara dupa scurt timp. Rugam seriozitate, pt cei interesati sa ne contacteze. Va vom invita la o conferinta online sa vedeti despre ce este vorba (totul este gratuit) si de asemenea va putem oferi spre testare 2-3 pastile la pret promotional (6 RON)

1. Descrierea generala a produsului
2. Descrierea tehnica a produsului (Ing. Bélteki Antal)
1. Ce este MPG-CAPS TM ?
MPG-CAPS TM este prezentat sub forma unor capsule care se introduc in rezervorul masinii. Folosirea capsulei duce la scaderea consumului si la imbunatatirea performatelor motorului. MPG-CAPS TM vine cu o tehnologie revolutionara , perfecta atat pentru motoarele pe benzina cat si pentru cele pe motorina. Substanta activa prezenta in MPG-CAPS TM este rodul cercetarilor specialistilor de la NASA si a fost folosita, pana de curand, exclusiv pentru imbunatatirea performantei motoarelor racheta. De curand produsul a capatat acceptul de a fi comercializat.
Acest produs este fabricat in SUA, statul Florida, iar compania se numeste Fuel Freedom International, Inc . Pe data de 9 septembrie 2006 a patruns oficial si pe piata europeana, fiind prezentat in Anglia.
MPG-CAPS TM este un catalizator unic compus din substante active 100%. Astfel atat la motoarele cu benzina cat si la cele diesel, mareste puterea motorului, scade consumul si reduce emisia noxelor. MPG-CAPS TM este si un înlocuitor al plumbului. În afara de acest fapt, asigura o ungere mai buna a motorului si reduce emisia de fum. Mai mult de atat, folosirea produsului MPG-CAPS TM creste durata de viata a motorului si scade cheltuielile de intretinere.

Efectele benefice asupra motoarelor cu benzina:
- reduce consumul de carburant cu peste 10%;
- ridica performantele motorului;
- creste cifra octanica;
- reduce zgomotul motorului;
- preia rolul plumbului;
- reduce depunerea funinginii;
- prelungeste viata bujiilor;
- reduce emisia de gaze poluante.
Efectele benefice asupra motoarelor diesel:
- reduce consumul de carburant;
- mareste puterea motorului;
- reduce cantitatea fumului de esapament;
- creste durata de functionare a motorului;
- reduce depunerea funinginii;
- reduce timpul de întretinere.
2. Modul de functionare al pastilei MPG-CAPS Fuel Freedom International
1. Spre deosebire de alte produse de pe piata din categoria asa-numitor “aditivi pentru combustibil”, pastilele FFI MPG-CAPS nu incearca sa modifice compozitia comustibilului, ci sa imbunatateasca procesul de combustie.


2. Mai exact, MPG-CAPS creeaza un micro-invelis catalitic pe peretii camerei de combustie, rezultand o ardere mai eficienta si diminuand emisia gazelor de esapament.


3. Pastilele MPG-CAPS pot fi intr-adevar numite “un tratament al camerei de combustie”, actionand diferit fata de aditivii pentru combustibil.
Tehnologia utilizata in producerea pastilelor MPG-CAPS a urmarit mentinerea si imbunatatirea suprafetei partilor expuse din interiorul camerei de combustie a unui motor cu ardere interna (cum ar fi suprafata pistoanelor, valvelor etc.).
Aceasta tehnologie este benefica si recomandata atat motoarelor noi, recent construite, cu timp scurt de operare, cat si celor vechi si uzate.

Imbunatatirea combustiei se realizeaza prin intermediul benzinei si motorinei obisnuite in 2 etape:
1. Prima faza a utilizarii acestui produs consta in crearea si aplicarea unui invelis catalitic protector in interiorul camerei de combustie. Acest lucru se realizeaza prin adaugarea in camera de combustie a unui catalizator ( MPG-CAPS ) in timpul functionarii motorului. Pentru a realiza aceasta etapa este nevoie de 2 pastile MPG-CAPS adaugate initial in 50-60 L de carburant.


2. Urmeaza “faza de intretinere”, prin care se urmareste mentinerea stratului catalitic protector format din camera de combustie. Acest strat catalitic devine activ prin particulele sale de carbon si oxizi de hidrocarbon la o temperatura de minim 450 C. Pentru mentinerea stratului ce ajuta la reducerea consumului si la o mai buna functionare a motorului, trebuie continuata folosirea MPG-CAPS . De acum este suficient sa se utilizeze 1 MPG-CAP la 50-60 L de carburant, pentru a beneficia de o reducere de 10-15% a consumului de benzina/motorina.
Faza 2 este, de fapt, o metoda de mentinere a dozajului optim de substanta catalitica in timpul functinonarii motorului. In consecinta activitatea catalitica este mentinuta continuu si autoturismul, datorita acestei noi tehnologii, va realiza un consum redus, o crestere a puterii si o reducere a emisiei de noxe.
Daca se intrerupe folosirea pastilelor MPG-CAPS, invelisul catalitic format va disparea cu timpul si efectele benefice se vor diminua.
La un rezervor plin, pastila MPG-CAPS TM ridica cifra octanica cu 0,4-1,5% in functie de combustibil. Zgomotul motorului, care se aude la folosirea benzinei cu cifra octanica 95, se va încetini la nivelul celui de 98. Putem sa cumparam si benzina cu cifra octanica mica, astfel economia va fi mai însemnata
3. Confirmari ale eficientei capsulei:
Capsula MPG-CAPS TM mareste cu 3,5% numarul CP la motoarele diesel. La un test facut de firma GENERAL MOTORS® emisia de fum la motoare diesel a fost redusa cu 53% la folosirea produsului MPG-CAPS TM .
In cadrul unui test efectuat de catre firma FORD , s-a constatat ca folosirea c apsulei MPG-CAPS TM ridica cu 10,3% numarul kilometrilor parcursi cu o unitate de combustibil.
În acest test de flota au participat 260 de autoturisme si autoutilitare FORD, care au folosit capsula MPG-CAPS TM timp de 15 luni.
4. Folosirea produsului MPG-CAPS TM comporta riscuri?
Nu! MPG-CAPS TM este testat de firme de specialitate de rangul I atat din Europa cat si din America si testele au dovedit ca folosirea produsului este fara risc, atat la motoarele pe benzina cat si la cele diesel. Nu provoaca deloc daune motorului, în sistemul de combustibil, în cutia de viteze sau în catalizator. Nu murdareste bujiile, nu astupa filtrele de combustibil si nu strica receptoarele de oxigen. Atat autovechiculele vechi cat si cele noi nu pierd garantia motorului. In concluzie folosirea capsulelor MPG-CAPS TM reglementeaza aprinderea de avans si elimina depunerile din motor, cei doi factori care contribuie la scaderea vietii motoarelor.
Date generale despre funcţionarea capsulei MPG-CAP™
Fragment din descrierea tehnica a produsului (Ing. Bélteki Antal)

"De ce avem nevoie de ea?
După cum ştim, combustibilul cu conţinut de plumb, a fost scos din circulaţie şi în ţara noastră. Această măsură a fost adusă în interesul protecţiei mediului şi a sănătăţii. Plumbul, tetra-etilena (TEL) este o toxină de categoria B, folosirea acestuia, din punct de vedere al protecţiei mediului şi sănătăţii, este inacceptabilă. Din punct de vedere technic însă, plumbul este dotat cu calităţi de lubrifiere şi nu numai, iar din păcate este greu de găsit un material inofensiv cu astfel de înzestrări care să fie şi ecologic.
Aditivii care se folosesc pe moment şi care ar fi inlocuitorii plumbului, nu sunt capabili să împiedice depunerea şi cocsificarea funinginelor, care sunt consecinţele arderii imperfecte a combustibilului. Nu reuşesc să ungă îndeajuns de bine piesele care au contact direct cu gazele fierbinţi, ca valvele, pistoanele şi cilindrii.
Firma Fuel Freedom International LLC a reuşit să dezvolte o technologie alternativă cu ajutorul căreia se asigură protecţia dată de plumb pentru motor, pe lângă eliminarea efectelor negative asupra mediului şi sănătăţii.
Ce nu realizează faţă de produsele asemănătoare care sunt pe piaţă?
Nu dizolvă depunerile răşinoase din sistemul de circulare-recirculare a combustibilului, aşa că nu provoacă înfundări.
Funcţiile produsului:
Capsula dispune de funcţii complexe:
Înainte de a face parte din procesul de ardere:
Se dizolvă pe deplin în combustibil, dar nu intră în reacţie cu el. Combustibilul este numai furnizorul materiei până în camera de ardere. Proporţia este de 15 ppm.
● Leagă moleculele de sulf şi alte impurităţi care se găsesc în combustibilul fosilic. Împiedică formarea acizilor şi a depunerilor din motor, care sunt dăunătoare atât sistemului de furnizare a combustibilului cât şi motorului.
● Măreşte cifra octanică a benzinei şi cifra cetanică a motorinei.
● În general, influenţa asupra combustibilului este că cel de tip regular va avea calităţile unuia de tip premium, independent de locul alimentării.
Pe parcursul arderii combustibilului:
Se depune un strat de protecţie-lubrifiere pe peretele cilindrului şi pe suprafaţa pieselor mobile din camera de ardere. Efectul catalitic ajută la o ardere completă şi mai rapidă, iar cu aceasta împiedică formarea funinginelor şi cocsificarea acestora pe capacul pistonului, sau pe cel al cilindrului.
Aceste depuneri cocsificate fără folosirea materiei catalitice se formează garantat la folosirea combustibilului fără plumb. Depunerile formate, măresc exigenţa cantităţii de cifră octanică/cetanică a motorului şi măresc bătaia motorului.
Ca efect al materiei catalitice, depunerile cocsificate treptat se ard şi sunt evacuate din camera de ardere. Cu aceasta se micşorează exigenţa cantităţii de cifră octanică/cetanică a motorului.
O particularitate importantă a capsulei MPG-CAP™ - şi prin asta diferă de toate celelalte produse din domeniu – este că efectul său catalitic/accelerator de ardere nu se activează, decât la o temperatură de peste 450 C°.
Ce înseamnă asta practic?
Pe ilustraţiile de mai jos, puteţi urmări procesul technic ce se desfăsoară în cilindrele motoarelor Otto.

Compresie

Expansiune (Explozie)

1.) Momentul aprinderii. Este vizibil cum combustibilul începe să ardă numai în apropierea bujiei. Braţul pistonului este acum încă perpendicular faţă de axa principală, practic puţin mai în faţă de stadiul vertical. Temperatura combustibilului, în acest stadiu, nu are încă 450C°, materia catalitică încă nu este activă. 2.) Arderea începe să se extindă plenar asupra masei de combustibil.
Temperatura aici ajunge la 450C° şi se activează materia catalitică.
Se vede cum braţul pistonului deviază de la planul vertical. Din această cauză, masa de gaz care se dilată mai dinamic, nu dăunează axului principal şi nici braţului pistonului.
Expansiune (Explozie)

Expansiune (Explozie)

3.) Pe ilustraţie se vede clar, că axa principală s-a răsucit deja la 60°, dar în mod tradiţional arderea încă nu s-a extins plenar asupra masei de combustibil.
Cu ajutorul catalizatorului MPG-CAP™ deja arderea s-a extins plenar asupra masei de combustibil şi arde rapid.
Expansiune în forţă, cuplu mai mare. 4.) Axa principală s-a răsucit deja 90°. Fără materia catalitică arderea nu s-a extins încă plenar asupra masei combustibilului.
Combustie prelungită.
Expansiune (Explozie)

Expansiune (Explozie)

5.) Răsucire de 120°. În mod tradiţional numai acuma se extinde arderea plenar asupra masei de combustibil.
Cu ajutorul capsulei combustia este aproape pe terminate, completă. 6.) Răsucire de 150°. În mod tradiţional, combustibilul este încă în faza de ardere plenară, dar deja nu mai are forţă.
Expansiune (Explozie)

Expansiune (Explozie)

[...> La arderea combustibilului, temperatura va ajunge la valoarea de 450C° atunci când pistonul a depăsit punctul mort superior. Combustibilul în această clipă este imediat după stadiul de compresie maximă. Dacă începând cu acest moment sporim procentul de ardere al combustibilului, atunci apare un supliment de energie exact când cuplul forţei de împingere a pistonului este maxim. Prin urmare vom obţine o creştere a randamentului, asigurându-ne că arderea are loc exact atunci când trebuie.
Acesta va fi rezultatul substanţei catalitice, fiindcă atunci când se activează, va accelera cu cca. 30% arderea combustibilului.
Aceasta are încă un rând de consecinţe:
» Dintr-un combustibil care arde mai rapid la un volum de compresie mare, va lua naştere un gaz cu o presiune mai mare, ceea ce va împinge pistonul cu o putere mai mare. Combustia va lua sfârşit mai repede decât în mod tradiţional. Din această clipă expansiunea gazelor va avea un efect răcitor asupra camerei de ardere. În ansamblu o cantitate mai mare a energiei eliberate în urma arderii, se va transforma în forţă activă.
» În urma unei combustii mai rapide şi complete, se va reduce considerabil densitatea de materii dăunătoare din gazul de eşapament. Din punctul de vedere al poluării mediului şi a sănătăţii colective este cel puţin la fel de important, pe cât este economia de energie, dacă nu chiar mai important! Combustibilul ars incomplet conţine multe noxe. Dintre acestea fac parte benzolul cancerigen şi smog-ul produs de materialele organice solubile, toxifiantele oxide ale azotului şi monoxidul de carbon, care pe vreme de ploaie şi ceaţă măresc posibilitatea formării bronşitei şi a astmului.
Cele mai consistente toxine sunt produse de motoarele cu turbo-compresoare.
Capsulele MPG - cu teste făcute în laboratoare arată că - în general reduc emisia acestor substanţe toxice în gazele de eşapament cu umătoarele procente :
emisia de monoxid de carbon - 78%
emisia de hidrocarburi - 24%
emisia de fum şi materiale nocive - 73%
Experienţe Practice !
Prima dată poate fi sesizată funcţionarea mai silenţioasă şi uniformă a motorului.
Aproape simultan se poate percepe că motorul, şi la o turaţie mai mică, are rezerve considerabile de energie. În cazuri şi în locuri în care până acum trebuia să schimbaţi într-o treaptă inferioară, acum motorul o să tragă fără convulsii şi nu o să aveţi nevoie să shimbaţi într-o treaptă inferioară.
Reducerea de consum va fi măsurabilă numai după ce camera de ardere va fi curăţată de funingine şi de cocs de către materia catalitică şi se va putea depune stratul de materie catalitică pe peretele cilindrului şi pe piesele mobile. Asta durează cca. consumarea a 2-3 rezervoare de combustibil şi depinde şi de vârsta motorului.
După aceasta trebuie consumată numai jumătate de cantitate de MPG-CAP™.
Consumul excesiv de capsule poate provoca consum mai mare de combustibil. [...>" Pentru mai multe detalii contactati-ne!

Pastilele au fost testate de companii de renume: General Motors, Ford etc; precum si de importante posturi TV din intreaga lume: BBC, Euro News etc.
Reply With Quote
  #2  
Old 02-04-2007, 05:27 AM
giurgiu giurgiu is offline
Super Moderator
 
Join Date: Nov 2006
Location: Romania
Posts: 1,309
Send a message via Yahoo to giurgiu
Default

Interesant ce spui tu aici , insa daca asa cum spui tu ca americanii au tinut la secret pana acum acest produs , (desi eu auzisem de el de mai mult timp) eu zic sa le fie rusine pentru acest lucru si acum sa-l manace ei pe paine la micul dejun .
Daca si eu tineam la secret ceaiul Deniplant care trateaza boala psoriazis , ar fi fost atatia amarati lipsiti de orice speranta, care se chinuie cu aceasta boala.

Eu nu contrazic performantele acestui produs, insa daca sunt atat de destepti americanii , de ce nu scot o masina ieftina care sa coste 1000-2000$ si care sa consume 1-2 l la suta de km ?

Sau ei nu urmaresc sa ne fie bine si noua, ci numai lor .
De ce sa traim bine cu totii, sa traiasca numai ei !, cum mai stim noi cine avea acest slogan si cine traieste mai bine acum


__________________
Deniplant
Imuniplant
Giurgiu
Reply With Quote
  #3  
Old 02-17-2007, 02:09 AM
cosminmiami cosminmiami is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: United States
Posts: 2
Default

Salutari ! E ciudat faptul ca eu locuind aici in Florida nu am auzit de asa zisa pastila-minune si de proprietatile ei "uimitoare"... nu zic ca nu s-ar putea sa fie adevarat dar eu sincer nu am auzit de asa ceva !
Reply With Quote
  #4  
Old 02-17-2007, 05:19 AM
giurgiu giurgiu is offline
Super Moderator
 
Join Date: Nov 2006
Location: Romania
Posts: 1,309
Send a message via Yahoo to giurgiu
Default

Salut cosmin
Ma bucur ca ai intervenit cu acest mesaj care ne dovedeste inca o data ca sunt anumiti intreprinzatori care incearca prin fel de fel de reclame sa ne induca in eroare si sa ne prezinte "apa chiora" ca fiind ultima descoperire a lumii
Ma mir ca nu spun sa punem apa in rezervor si sa adaugam pastilele lor si vom merge cu viteza supersonica
Eventual la statia de benzina sa nu mai cumparam benzina ci pasile, iar statia sa se numeasca FARMACIE-AUTO(ca doar vinde pastile)
__________________
Deniplant
Imuniplant
Giurgiu
Reply With Quote
  #5  
Old 02-22-2007, 09:24 PM
activ activ is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Romania
Posts: 16
Default

interesante pastile.
<DIV>eu sunt de acord cu folosirea si distribuirea lor.</DIV>
<DIV>dar as avea nevoie de la firma producatoare de o masina noua si de cateva duzini de pastile pentru teste.</DIV>
Reply With Quote
  #6  
Old 07-18-2007, 12:23 AM
Marius007 Marius007 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Romania
Posts: 4
Default

Lume..asta e pastila naibii daca face toate astea... MotoBoost, te astept pe marius_pitesti2002 sa vorbim cate ceva cu referire la acest minunat produs... cand intri, te rog sa specifici ca esti cel cu pastilele auto, ok?
Reply With Quote
  #7  
Old 07-29-2007, 12:15 PM
sserbanro's Avatar
sserbanro sserbanro is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Greece
Posts: 88
Send a message via Yahoo to sserbanro
Default

Acum vreo douăzeci de ani în urmă, un cercetător de la INMT, prezenta motorul cu apă. Aţi mai auzit ceva de el?
Nu? De ce? Let me point you out something:
Dacă maşinile folosesc benzină/motorină, avem nevoie de milioane de barili de petrol. Cine are petrol? Ghici!
Dacă rămân fără petrol, sunt săraci, lipiţi... Altceva, în afară de petrol, nu prea au. Au însă petrol şi porniri belicoase. Teribil de belicoase.
Studiu de marketing: Ce putem face cu o naţie care are petrol şi porniri belicoase? Îi lăsăm să vândă petrol şi noi le vindem arme. Tehnologia la noi, banii, tot la noi, morţii la ei. Sounds familiar? Distrugerile, tot la ei. Programele de reconstrucţie, tot la noi. Tot pe bani grei. Tot n-aţi ghicit?
totul se rezumă la marketing. Şi la nişte principii neanderthaliene de coexistenţă...
Reply With Quote
  #8  
Old 07-29-2007, 04:09 PM
giurgiu giurgiu is offline
Super Moderator
 
Join Date: Nov 2006
Location: Romania
Posts: 1,309
Send a message via Yahoo to giurgiu
Default

Au fost multi inventatori care au prezentat un asemenea motor.Cu unul dintre ei am lucrat personal.
Problema care s-ar pune atunci ar fi de unde luam atata apa. Vedeti ca deja incep problemele de aceasta natura.
Si daca pe om il mai pacalesti sa functioneze cu cate 2-3 l de apa pe zi, un motor nu-l saturi fara cateva sute de litri. Cantitatea de hidrogen din apa este stabilita clar si nu poti scoate mai mult. Dca vazi un calcul de cate putere ai nevoie, vei vedea cata apa manaca un astfel de motor.
Daca atunci cand lucram,la acest motor nu intelegem de ce exista atata inertie, mai tarziu am inteles toata teoria pe care serban o amintea.
Ati vazut ca sunt si presedinti de stat care se opun progresului tehnicii.


__________________
Deniplant
Imuniplant
Giurgiu
Reply With Quote
  #9  
Old 01-03-2009, 01:28 PM
noxter noxter is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Romania
Posts: 1
Send a message via Yahoo to noxter
Default

Vrei sa spui ca petrol avem din belsug, dar daca am trece la combustibil pe baza de apa nu am avea de unde lua atata apa? Sa iti reamintesc de circuitul apei in natura? Problema este daca chiar exista un motor pe baza de apa, si nu unele care folosesc compusi existenti in apa, aici ma refer la hidrogen, element pentru care e nevoie de energie electrica pentru a-l obtine din apa. Aceasta va duce probabil la costuri mai mari pentru combustilul pe baza de hidrogen decat cei clasici, benzina/motorina.
Parerea mea este aceea ca pentru a avea masini cu noxe zero, e nevoie sa dezvoltam sistemele de producere a energiei din surse regenerabile, astfel incat aceasta energie sa devina mai ieftina decat cea obtinuta din arderea combustibililor fosili.

Reply With Quote
  #10  
Old 03-14-2009, 06:25 PM
giurgiu giurgiu is offline
Super Moderator
 
Join Date: Nov 2006
Location: Romania
Posts: 1,309
Send a message via Yahoo to giurgiu
Default

crezi ca americanii sau japonezii au aceeasi parere?
__________________
Deniplant
Imuniplant
Giurgiu
Reply With Quote
Reply

Tags
afacere online, benzina, combustibil

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


© Arkad Data. Toate drepturile rezervate. | Web Development By IT Exchange | Design Vectorpixel


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.