Go Back   Forum Afaceri > Afaceri > Marketing

Marketing Strategii de promovare

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 09-13-2007, 10:45 AM
flor flor is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2007
Location: Romania
Posts: 2
Send a message via Yahoo to flor
Default

despre marketingul electronic era vorba
Reply With Quote
  #2  
Old 09-13-2007, 10:59 AM
giurgiu giurgiu is offline
Super Moderator
 
Join Date: Nov 2006
Location: Romania
Posts: 1,309
Send a message via Yahoo to giurgiu
Default

Daca doresti intrebari, hai sa le punem.
Ai un site dedicat unui produs.
Ai reusit sa faci in asa fel ca sa ai un numar oarecare de vizitatori.
O problema pe care ti-o pui imediat este de ce din cei care ma viziteaza doar un numar mic si cumpara produsul meu.
Unde trebuie umblat si ce trebuie facut?
Care ar fi raportul optim intre numarul vizitatorilor si numarul cumparatorilor?

__________________
Deniplant
Imuniplant
Giurgiu
Reply With Quote
  #3  
Old 03-26-2009, 07:53 AM
babalulla babalulla is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 5
Send a message via Yahoo to babalulla Send a message via Skype™ to babalulla
Default ok

Quote:
Originally Posted by giurgiu View Post
Daca doresti intrebari, hai sa le punem.
Ai un site dedicat unui produs.
Ai reusit sa faci in asa fel ca sa ai un numar oarecare de vizitatori.
O problema pe care ti-o pui imediat este de ce din cei care ma viziteaza doar un numar mic si cumpara produsul meu.
Unde trebuie umblat si ce trebuie facut?
Care ar fi raportul optim intre numarul vizitatorilor si numarul cumparatorilor?
ok ai dredpate si eu am un site si ma confrunt cu aceste probleme. ai si raspunsul la aceste intrebari?
Reply With Quote
  #4  
Old 03-31-2009, 05:41 AM
Mindhacker Mindhacker is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Romania
Posts: 162
Default

Pai daca ai un numar de vizitatori si un numar mic de vanzari trebuie sa iti dai seama in ce loc se opreste procesul, de aceea iti monitorizezi traficul pe site si vezi matale unde se opreste toata lumea.

Daca se opreste in pagina de cumparare dar nu cumpara inseamna ca va trebui sa schimbi ceva acolo, poate nu ai facut-o indeajuns de intuitiva etc. Poate insasi procesul de achiztionare trebuie regandit.

Dupa aia incearca sa stabilesti o relatie cu clientii tai si cere feedback, intreaba-i ce nu le-a placut la site si schimba acolo.

Incearca sa te faci cunoscut (poate cel mai important).
Reply With Quote
Reply

Tags
marketing electronic

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


Arkad Data. Toate drepturile rezervate. | Web Development By IT Exchange | Design Vectorpixel


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.