black friday romania 2018
 
 
 
Home » Stiri Afaceri » Advertoriale » Cum trebuie sa arate articolele pentru SEO perfect optimizate
 
 
Economie Banci/Finante
Marketing & PR Companii
Imobiliare IT & C
Auto Recomandari eAfacere
Comunicate de presa Advertoriale
 

Cum trebuie sa arate articolele pentru SEO perfect optimizate

Una dintre cele mai bune metode pentru obtinerea de trafic atat pentru posturile noi cat si pentru cele vechi este optimizarea pentru motoarele de cautare. Pe termen lung strategiile de SEO sunt cea mai eficienta solutie pentru cresterea constanta a numarului de vizitatori, inclusiv la posturile vechi.

Fiecare post pe blog este vazut de motoarele de cautare ca o pagina web de sine statatoare. Acesta se pot optimiza cu cuvinte cheie specifice nisei. Atunci cand se creeaza articole pentru seo trebuie sa se tina cont de mai multe aspecte precum asezarea in pagina, redactarea si exprimarea astfel incat sa fie usor de inteles atat de catre utilizatorul organic cat si de catre robotii motoarelor de cautare.


Pasi important de urmat pentru optimizarea seo a articolelor

1. Post titlu si Meta titlu

In primul rand este deosebit de important sa se inteleaga diferenta dintre Post titlu si Meta titlu.


  • Post titlu reprezinta modul in care cititorul vede titlul postului de pe site-ul tau.
  • Meta titlu este modul in care motoarele de cautare arata postarile in rezultatele cautarii.

Pentru a optimiza un post titlu atat pentru cititori cat si pentru motoarele de cautare este recomandat ca acesta sa nu depaseasca 66 de caractere. Cuvintele cheie trebuie sa se regaseasca in atat in meta titlu cat si in post titlu.

2. Meta descrierea postarii

Cele mai populare plugin-uri seo permit adaugarea descrierilor meta la un post. Aceste descrieri joaca un rol major in optimizarea pentru motoarele de cautare. In 156 de caractere trebuie sa fie adaugate cuvintele cheie si totodata sa fie creata o descriere care sa fie suficient de atractiva incat utilizatorii sa o acceseze. Descrierile meta sunt extrem de importante. Prin optimizarea descrierilor post meta este asigurat potentialul fiecarui post de a aduce inclusiv trafic organic pe site.

Google vede fiecare postare pe blog ca o pagina de web diferita astfel fiecare post se poate cataloga in functie de anumite cuvinte cheie.

3. Image Alt Atribute

Google nu poate citi imagini deocamdata. Textul este modul in care google recunoaste o imagine. Pentru a se asigura ca motoarele de cautare pot intelege despre ce anume este vorba intr-o imagine trebuie sa se utilizeze un nume potrivit. Multi oameni fac greseala de a incarca imagini cu nume precum image 001.jpg. Cand se realizeaza denumirea unei imagini trebuie sa se pastreze numele relevant pentru imaginea in sine si cuvintele cheie in functie de care se optimizeaza blog post-ul.

4. Interlink and Anchor Text

Atunci cand se posteaza articole pe bloguri este intotdeauna o idee buna sa se faca referire la articole vechi din blog pentru a pastra cititorii ancorati in jurul site-ului si pentru ca motoarele de cautare sa retina aceste posturi vechi. Acest lucru ajuta la o navigare facila, dar si la reducerea numarului de oameni care parasesc site-ul repede.

5. Permalinks: eliminati cuvintele de oprire

Atunci cand se scrie o postare noua, titlurile vin de obicei cu o multitudine de cuvinte de oprire. Odata ce postul este publicat nu trebuie schimbat niciodata permalinkul.

6. H1, H2, H3, Subtitluri

In mod implicit in orice tema optimizata seo, titlul postarii utilizeaza o optiune de tip H1. Astfel pentru urmatoarea rubrica se poate utiliza o pozitie H2, iar apoi o pozitie H3. Este intotdeauna o idee buna sa se utilizeze o optiune adecvata pentru un artcol seo eficient in special in cazul celor lungi.


 
seopower.ro, 2016-30-11
 
 
© eAfacere.ro - Toate drepturile rezervate.