Home » Stiri Afaceri » Marketing & PR
 
 
Economie Banci/Finante
Marketing & PR Companii
Imobiliare IT & C
Auto Recomandari eAfacere
Comunicate de presa Advertoriale
 
Pagina: 1 2
 
Initiative - despre abordarea campaniilor online si despre tactical block in campania Raiffeisen Bank 10 ani
Initiative - despre abordarea campaniilor online si despre tactical block in campania Raiffeisen Bank 10 ani

Anul 2007 a adus in publicitatea online din Romania o serie importanta de noutati, printre care implementarea contorizarii BRAT pe site-uri web, implicarea activa a Google in publicitatea contextuala platita per click, un numar tot mai mare de proiecte speciale desfasurate pe internet (inclusiv microsite-uri dedicate unor promotii de cele mai multe ori din FMCG) si tot mai multe site-uri care, cel putin pe perioade de varf, au avut spatiile de publicitate vandute integral.

Toamna a adus o pre ...
[ mai mult ]

SMART financial, 2008-01-16 - (citit de 22940 ori)
 
Publicitate online - cum sa folosesti internetul pentru promovare locala

Publicitatea pe internet, atunci cand este realizata cu solutii profesioniste, prin agentii specializate, permite o flexibilitate maxima, aducand un plus de valoare, o eficienta mai mare. Indiferent daca este vorba de publicitate cu plata per click (publicitate text) sau publicitate cu plata in functie de numarul de afisari (plata / 1000 de afisari cu pret in functie de formatul bannerului si de alte elemente), agentiile de publicitate permit, uneori contra unui cost suplimentar, diverse element ...
[ mai mult ]

SMART financial, 2007-04-10 - (citit de 23735 ori)
 
Desi se afla inca la inceput, reclama in lift are un viitor promitator
Desi se afla inca la inceput, reclama in lift are un viitor promitator

Poate mai mult decat alte domenii din sfera comunicarii, piata advertisingului este una supusa constant imperativului schimbarii, o consecinta fireasca a faptului ca doua dintre componentele sale majore - mesajul propriu-zis, dar si mediul utilizat pentru transmiterea acestuia - sunt supuse unui proces rapid de "alterare" (fie ca este vorba de reclama la TV, radio, reviste, outdoor, exista o "perioada de valabilitate" a produsului mediatic). Publicitarii se afla astfel intr-o cautare continua - ...
[ mai mult ]

Curierul National, 2007-03-02 - (citit de 23482 ori)
 
Ca sa te faci mare (publicitar): de la facultate, direct la Gradinita
Ca sa te faci mare (publicitar): de la facultate, direct la Gradinita

Gradinita se adreseaza studentilor scolilor de comunicare. Proiectul le ofera tinerilor posibilitatea de a merge la Cannes Lions.

Una dintre problemele majore ale facultatilor de la noi, reclamata de multi dintre studentii ce le urmeaza cursurile, consta in absenta sau insuficienta aplicarii practice a ceea ce se preda in cadrul cursurilor, chiar si atunci cand este vorba de institutii de renume.

Pe terenul vast al comunicarii - fie ca este vorba de cele profilate pe publicitate, relatii p ...
[ mai mult ]

Curierul National, 2007-01-26 - (citit de 23853 ori)
 
Ultimul tren pentru inregistrarea marcilor romanesti
Ultimul tren pentru inregistrarea marcilor romanesti

Peste aproximativ o luna, dupa aderarea la UE de la 1 ianuarie 2007, pe piata romaneasca vor aparea firme si produse noi de pe piata comunitara. Pentru a face fata concurentei, companiile romanesti trebuie sa-si protejeze numele si produsele proprii prin inregistrarea la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM). Multi producatori romani stiu acest lucru si si-au protejat marcile. Avantajele ce decurg din inregistrarea unei marci sunt multiple. In primul rand poate fi prevenita contrafacer ...
[ mai mult ]

Curentul, 2006-11-27 - (citit de 23461 ori)
 
Reabilitarea si dezvoltarea centrului istoric al Bucurestiului, o prioritate
Reabilitarea si dezvoltarea centrului istoric al Bucurestiului, o prioritate

Recent, Asociatia Investitorilor in Centrul Istoric (AICI Bucuresti) si Romania Think Tank au atras atentia - din nou - asupra necesitatii realizarii unui plan coerent asupra situatiei centrului istoric al Bucurestiului in cadrul conferintei cu tema "Revitalizarea Centrului istoric: Apel la transparenta, Informare si Implicare Publica".

Reprezentanti ai organizatilor AICI, Romania Think Tank, UNDP, Pro Patrimoniu, ATU, OAR Bucuresti si ai companiei Sedesa au discutat necesitatea promovarii va ...
[ mai mult ]

SMART financial, 2006-11-24 - (citit de 23303 ori)
 
Publicitatea romaneasca se conecteaza la Internet
Publicitatea romaneasca se conecteaza la Internet

Agentiile de publicitate din Romania vad Internetul drept domeniul cu cea mai spectaculoasa evolutie dintre toate domeniile media si inspre care se vor indrepta importante sume de bani.
"Internetul cred ca va creste spectacular in urmatorii ani. Iar presa scrisa, panotajul si radioul vor creste ca volum de investitii din cauza aglomerarii spatiului tv, dar marea surpriza va veni din partea Internetului", spune Stefan Pop, Planning Manager la TBWA Merlin. De aceeasi parere este si Cristina Oant ...
[ mai mult ]

Curierul National, 2006-11-06 - (citit de 24047 ori)
 
Brandul Tiriac - eficient in orice tip de afacere in Romania
Brandul Tiriac - eficient in orice tip de afacere in Romania

Exista in Romania multe persoane ale caror nume a devenit brand si astfel afacere de succes. Insa cazul lui Ion Tiriac este un special, pentru ca sub brandul Tiriac a fost dezvoltat un adevarat imperiu, cu afaceri de dimensiuni mari in diverse sectoare ale economiei. In primul rand, Banca Tiriac (cunoscuta initial si ca Banca Comerciala Ion Tiriac) a fost una dintre cele mai mari afaceri initiate sub brandul Tiriac, astazi fiind integrata in cadrul HVB Bank. Nici acum brandul nu s-a pierdut ...
[ mai mult ]

SMART financial, 2006-10-03 - (citit de 25073 ori)
 
Rebrandingul inghite zeci de milioane de euro
Rebrandingul inghite zeci de milioane de euro

- Fiecare companie de succes traverseaza in istoria sa momente in care trebuie sa se reinventeze. Fie ca isi schimba publicul, oferta de produse, structura actionariatului sau se adapteaza unei piete in schimbare, companiile aleg sa investeasca milioane de euro pentru a comunica noua identitate

- Anul acesta companii precum Domo, Antibiotice, Altex, UPC, Cetelem sau Bancpost au operat schimbari de brand importante

- Pentru procesul de rebrandare, retailerul Domo a apelat la doi furnizori s ...
[ mai mult ]

Curierul National, 2006-09-04 - (citit de 25765 ori)
 
Analiza dinamicii brandurilor in Romania - cum apar si dispar brandurile

Nu de putine ori, marci importante de produse au intrat cu fast pe piata din Romania, au fost promovate puternic luni sau chiar ani, apoi incet-incet acestea au disparut din oferta comerciala romaneasca. De cele mai multe ori, situatia se produce in piata produselor de larg consum, fiind vorba de branduri locale care nu reusesc sa se impuna, dar si de branduri internationale ce nu au succesul mizat si in Romania.

In cazul Kraft spre exemplu, sucurile Tang nu au avut un succes prea mare in Rom ...
[ mai mult ]

SMART financial, 2006-07-31 - (citit de 25718 ori)
 
 
 
© Arkad Data. Toate drepturile rezervate. | Web Development By IT Exchange | Design Vectorpixel